GYIK
1. Pénzvisszatérítésre is van lehetőség?
Igen, természetesen. Az európai jogszabálynak megfelelően 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. Ezt a következő módon teheted meg:
– a termék(ek)et az eredeti állapot(uk)ban, csomagolással együtt juttasd vissza a következő címre: Optika Maxima Kft. 4027 Debrecen, Csigekert u. 29.
Kérjük, mellékeld hozzá a csomagoddal együtt az elállási nyilatkozatot (letölthető honlapunkról) kitöltve, megjelölve, hogy a termék árának visszautalását kéred. A vételárat kizárólag az általad megadott bankszámlaszámra áll módunkban visszatéríteni. A jelzésedtől számított 14 napon belül, a csomag visszaérkezése után utaljuk az összeget (általában 1-2 nap alatt). A visszaküldés költsége téged terhel, azt az esetet kivéve, ha valamilyen okból kifolyólag hibásan érkezik ki a termék, vagy ha nem azt küldtük, amit rendeltél. Ezen esetekben természetesen cégünk állja a postaköltségeket. A legbiztonságosabb, ha visszaküldésnél egy futárszolgálatot (pl. DPD vagy GLS) választasz. Amennyiben postán adod fel a csomagot, kérjük ajánlottan tedd. Köszönjük!
2. Hogyan tudok fizetni?
Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Fizetés utánvétellel: Lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
3. Mennyi idő alatt szállítjátok ki a csomagot?
A szállítási idő készleten lévő termékek esetén, Magyarországon belül 1-3 munkanap. Amennyiben a termék nincs készleten, meg tudjuk rendelni természetesen, ebben az esetben körülbelül 1-3 hét alatt kerül kiszállításra.
4. Nem voltam otthon, mikor hozták a csomagot. Hogyan kaphatom meg?
A futár a csomag kiszállítása előtt email-ben értesítést küld a várható érkezésről. Ha az email-ben megküldött várható szállítási időben mégsem tartózkodik a kiszállítási címen, lehetősége van az email-ben található linkre kattintva módosítani a szállítási napot és a címet.
Egyszeri sikertelen szállítást követően a futár értesítőlevelet hagy. Amennyiben nem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy visszakerül raktárunkba és a megrendelés törlődik. Ha mégis szeretnéd megkapni a csomagot, kérjük adj le egy új rendelést az adott termék(ek)re.